У    труді прийде натхнення раз у рік,

Але коли - не знає чоловік.

Щоб тих щасливих днів не загубити,

Потрібно працювати цілий вік.

                            Дмитро Павличко


Моє портфоліо

 
Я - учитель

Учительська професія – це людинознавство,

 постійне проникнення в складний духовний

світ людини, яке ніколи не припиняється.

(В. Сухомлинський)

 

Так у мене зародилася мрія стати вчителем ще тоді, у школі, хоча й лідерських здібностей не було. Та закралася думка, що вчитель – це актор, його роль триває не годину і не дві, а довгі роки; учитель – це лікар, врешті-решт – це творець, будівничий.

І ось вона, педагогічна нива, нелегка, терниста, але все ж благородна. Настанова вузівського викладача педагогіки, який часто цитував Сухомлинського, стала пріоритетною: «Якщо у вас викличе досаду й серцебиття кожна дитяча витівка, якщо вам здасться: ось вони, діти, вже дійшли краю… і треба вживати «пожежних» заходів, - сім раз зважте, чи бути вам педагогом.» І я зважила. 27 років на педагогічній ниві.

Знаю мету – виховувати креативну особистість; усвідомлюю завдання, яке ставить сьогодення, - «зробити» учня самостійною, відповідальною, стійкою до життєвих випробувань особистістю.

Користуюся такими заповідями:

  • кожна дитина талановита;
  • кожен учень має право на помилку;
  • кожен школяр має право на творчий пошук.

Як педагог-філософ сповідую віру в життя, як майстер-педагог – віру в дитину, як психолог – віру в себе.

Працюю над проблемою «Використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури з метою розвитку комунікативних компетентностей учнів.» Пріоритетними напрямками роботи є:

  • апробування і впровадження нових педагогічних технологій;
  • розвиток компетентностей учнів;
  • проектна діяльність дослідницького типу.

Морально-етична настанова для кожного

"Собори душ бережіть"

О.Гончар

Цитата

Цитата